Nosacījumi katalogpreču pasūtīšanai, lai saņemtu tos Statoil degvielas uzpildes stacijās ­(DUS):

  • šobrīd sūtījumus saņemšanai Statoil DUS var pasūtīt no šādiem katalogiem: Otto, Bon Prix
  • sūtījumus ­saņemšanai Statoil DUS var pieteikt, gan veicot pasūtījumu no interneta kataloga, gan zvanot uz kataloguzņēmuma pasūtījumu tālruņa numuriem;
  • informāciju par to, ka sūtījums atrodas Statoil DUS, iespējams saņemt gan elektroniski (veicot pasūtījumu, piesakot e-aicinājumu pakalpojumu - informācija sms un/vai e-pasta veidā), gan papīra veidā (informācija pastkastītē);
  • Statoil DUS, kuros šobrīd var saņemt sūtījumus skatīt te:
  • Statoil DUS var saņemt sūtījumus 24 stundas septiņas dienas nedēļā;
  • Statoil DUS var saņemt sūtījumus svarā līdz 7 kg;
  • sūtījumi, kuru svars būs lielāks par 7 kg, tiks nosūtīti uz adresāta pasta nodaļu, par ko adresātu pirms sūtījuma izsūtīšanas informēs kataloguzņēmums;
  • Statoil DUS var izņemt sūtījumus 10 dienu laikā;
  • sākot ar 11.dienu, sūtījumus var izņemt pasta nodaļā 20 dienu laikā, kur par sūtījumu tiks iekasēta sūtījuma glabāšanas maksa par katru diennakti, neieskaitot pasta nodaļas brīvdienas un svētku dienas;
  • Statoil DUS no sūtījuma atteikties iespējams pirms samaksas reģistrēšanas par to;
  • Statoil DUS nav iespējas izsniegtus sūtījumus nodot atpakaļsūtīšanai un izteikt par tiem pretenzijas;
  • pieteikt pretenzijas un nodot sūtījumus atpakaļsūtīšanai var jebkurā Latvijas Pasta nodaļā.